Літак Ту-134А

Опис

Літак Ту-134А – один із найвідоміших і найпоширеніших радянських пасажирських літаків середньої дальності. Створений в ОКБ імені Туполєва на початку 1960-х років на базі Ту-124. Літак оснащений двома турбореактивними двигунами, розташованими в хвостовій частині фюзеляжу. Характерною рисою Ту-134А є Т-подібне хвостове оперення та стрілоподібне крило з кутом стріловидності 35 градусів. Ту-134А був одним із перших радянських літаків, на якому встановили системи, загальноприйняті на той час у світовій авіації для близькомагістральних лайнерів: двигуни з реверсом тяги, допоміжну силову установку для вентиляції салонів перед злетом та після посадки, а також систему централізованого керування пальним. Ця модифікація літака відрізняється заскленим носом для штурмана та наявністю гальмівного щитка під центропланом. Ту-134 став також першим реактивним літаком в СРСР, на якому відмовилися від тросової проводки до керма напряму замінивши їх жорсткими тягами і встановили гідропідсилювач. Серійне виробництво Ту-134А в Харкові тривало з 1970 по 1980 роки. Літак експлуатувався на багатьох авіалініях СРСР та за кордоном. До 1984 року даний літак активно використовувався на Уфимському авіапідприємстві, а вже за рік був переданий у КІІЦА як навчальний образок. Екіпаж: 3-4 особи Пасажиромісткість: до 76 пасажирів Довжина: 37,1 метра Розмах крила: 29 метрів Двигуни: два турбореактивні двигуни Д-30-ІІ Крейсерська швидкість: 850-900 км/год Практична дальність: 1750-3000 км

Веб портал “Музейний фонд України” працює в тестовому режимі.

На даному етапі наповнення порталу відбувається співробітниками музеїв та заповідників, що включені в перелік згідно постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2021 р. № 1388 “Про затвердження переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України”